کاراندیش مشاور و مجری شما در کلیه امور ثبتی مالی و حقوقی

ثبت کاراندیش

ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت طرح صنعتی به شکل کاملا حرفه ای

چرا کاراندیش ؟

تعهد به مشتری، از جهتی لازمه اجرای خدمات درخواستی تعهد به کارفرما میباشد بدین صورت که مجری متعهد به انجام فعالیت درخواستی مطابق درخواست کارفرما و در جهت منافع کارفرما میباشد بنابراین به هیچ عنوان مجری نیابد منافع کارفرمای خود را نادیده گرفته یا برای سهولت کار خود به منافع کارفرما خدشه ای وارد نماید در این صورت است که میتوان گفت مشاور و مجری به وظیفه خود بعنوان یک مجری متعهد عمل نموده است.
لزوم ارائه خدماتی با کیفیت، کیفیت در ارائه خدمات را کمتر شنیده ایم، کیفیت عبارتیست که بیشتر برای محصولات بکار رفته ولی در دریافت خدمات نیز به آن احتیاج داریم این نکته بر کسی پوشیده نیست که لازمه ارائه هر نوع خدماتی به مشتریان و کارفرمایان تخصص میباشد این بدان معناست که مشاورین و مجریان فعالیت های خدماتی باید تخصص و علم کافی در رشته فعالیت خود داشته باشند اما متاسفانه این نکته در مواردی نادیده گرفته شده و مسلما در در این موارد اولین آسیب به کسب و کار کارفرما وارد میگردد.
مجموعه کاراندیش با تعهد کامل به کارفرمای خود ارائه دهنده خدمات با کیفیتی است که در زمینه هایی از قبیل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری، ثبت تغییرات در شرکتها و موسسات (ثبت صورتجلسه)، حسابداری و راهکارهای مالیاتی، ثبت اختراع، ثبت برند و برندسازی، دریافت کارت بازرگانی و ارائه راهکارهای برون مرزی علائم تجاری به مشتریان خود یاری میرساند.

چرا کاراندیش

برای رسیدن به اهداف خود برنامه ریزی کنید نیاز نیست همه کارها را خود انجام دهید، زمان هم جزئی از سرمایه شماست

مشاوره کاملا رایگان

مسلما بهترین نوع دریافت مشاوره جلسات حضوری می باشد اما با توجه به محدودیت های زمانی و مکانی برای دریافت مشاوره تلفنی می توانید فرم زیر را پر نموده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید ما در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

کاراندیش

خدمات کاراندیش

ثبت شرکت

ثبت شرکت

ثبت برند

ثبت برند

خرید و فروش برند

خرید و فروش برند

ثبت طرح صنعتی

ثبت طرح صنعتی

اخذ کارت بازرگانی

کارت بازرگانی

ثبت اختراع

ثبت اختراع

ثبت تغییرات

ثبت صورت جلسه

کد اقتصادی

کد اقتصادی

سیستم مادرید

بیش از 120 سال پیش 9 کشور اتحادیه ویژه‌ای را برای ثبت بین‌المللی علائم تاسیس کردند، که هم‌اکنون به‌نام سیستم «مادرید» شناخته می‌شود. از آن تاریخ تا‌کنون، سیستم «مادرید» برای پاسخ‌گویی به نیازهای دائم‌التغییر تجاری گسترش و تکامل یافته است. بتدریج، کشورهای بیشتری به عضویت این سیستم ثبت علائم تجاری بین‌المللی منحصر به ‌فرد در‌آمده‌اند. سیستم «مادرید» که توسط سازمان جهانی مالکیت معنوی، یکی از آژانس‌های تخصصی سازمان ملل با مرکزیت ژنو، در کشور سوئیس اداره می‌شود، برای ثبت و حفاظت از بیش از 1 میلیون علامت تجاری به کسب‌و‌کارهایی در سراسر جهان یاری رسانده است.

ایران کشورهای عضو سیستم مادرید

امروزه، این سیستم به‌عنوان راهکار شماره 1 ثبت علائم تجاری بین‌المللی شناخته شده است. سازمان «ویپو» امکان ثبت و مدیریت متمرکز علائم تجاری بین‌المللی از طریق سیستم «مادرید» را فراهم کرده است. به‌جای تشکیل پرونده‌های متعدد برای هر‌یک از بازارهای صادراتی مجزا، به‌کمک سیستم «مادرید»، هر واحد تجاری تنها نیازمند پر‌کردن یک فرم درخواست، به یک زبان، در یک دفتر محلی و ملی ثبت علامت تجاری، و با استفاده از یک ارز واحد است. این سیستم مدلی است برای ارائه راهکار سریع، موثر، و اقتصادی به بنگاه‌های تجاری کوچک، متوسط، یا بزرگ برای حفاظت از علائم ایشان در کشورها و سازمان‌های عضو این سیستم.

با پیوستن کشورهای جدید به سیستم «مادرید»، کارایی آن بیش از پیش افزایش یافته است و به‌عنوان سیستمی جهانی برای ثبت علامت تجاری بین‌المللی آینده‌ای درخشان را پیش رو دارد.

سیستم «مادرید» به‌عنوان راهکار شماره 1 ثبت علامت تجاری بین‌المللی ارمغان سازمان جهانی مالکیت معنوی به شما است.

  1. ثبت علامت تجاری در مبدا (ایران)
    برای درخواست ثبت در یک یا چند کشور عضو کنوانسیون مادرید باید ابتدا علامت تجاری در کشور مبدا (ایران) به ثبت رسیده باشد.
  2. بررسی طبقات و محصولات درخواستی
  3. بررسی هزینه های ثبت
  4. دریافت و تکمیل فرم ثبت بین المللی
  5. ثبت درخواست در اداره کل مالکیت معنوی
    پس از بررسی های ابتدایی و تکمیل فرم های مربوطه، درخواست ثبت در اداره مالکیت معنوی ایران ثبت و هزینه های قانونی پرداخت میگردد.
  6. ارسال پستی مدارک به دفتر WIPO
    پس از تایید اداره مالکیت معنوی مدارک به دفتر wipo ارسال و پیگیری های لازم از دفتر wipo صورت میگیرد
مراحل تشکیل یک شرکت
ثبت شرکت و ایجاد یک جلوه حقوقی
در ابتدا شما باید یک شرکت با توجه به موضوع فعالیت خود ثبت نمایید تا بتوانید فعالیت اقتصادی ای تحت عنوان شرکت انجام دهید.
ثبت برند در صورت نیاز
در مرحله بعد، اگر قصد دارید کالا یا خدماتی ارائه کنید و نامی برای آن انتخاب کنید بهتر است تا نام برند آن را نیز ثبت نمایید تا بتوانید از حقوق آن حفاظت کنید.
اخذ کد اقتصادی
پس از ثبت شرکت هر مجموعه ای می بایست جهت پلمپ دفاتر مالیاتی دریافت کد اقتصادی اقدام نماید در غیر این صورت شامل جرائم سنگین مالیاتی می شوند.
ثبت نام ارزش افزوده و اخذ گواهی
کلیه اشخاص حقیقی جهت انجام فعالیت های خود در امور مالیاتی ملزم به دریافت گواهی ارزش افزوده هستند مگر در شرایطی که افراد از دریافت گواهی ارزش افزوده معاف باشند
تبریک، حالا فعالیت خود را شروع کنید
حال شما یک شرکت با رعایت تمامی الزامات قانونی ثبت کرده اید و می توانید فعالیت اقتصادی خود را بدون دغدغه شروع نمایید.
وبلاگ
برخی از مشتریان ما