کاراندیش مشاور و مجری شما در کلیه امور ثبتی مالی و حقوقی

ثبت کاراندیش

تغییر آدرس شرکت

در صورت تغییر آدرس شرکت یا اصلاح آدرس یا ایجاد شعبه ی جدیدی از شرکت هیئت مدیره موظف است هر چه سریعتر نسبت به ثبت آدرس جدید اقدام نماید در این صورت باید جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت تصمیم و نسبت به تغییر آدرس شرکت اقدام و نسبت به ثبت صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت اقدام شود.

نکته: در صورتیکه در اساسنامه شرکت اختیار تغییر آدرس یا ایجاد شعبه شرکت به هیئت مدیره نیز داده شده باشد میتوان در جلسه هیئت مدیره نیز نسبت به این موضوع اتخاذ تصمیم نمود در این صورت صورتجلسه هیئت مدیره شرکت باید در اداره ثبت شرکت ها به ثبت برسد.

تغییر آدرس شرکت

ایجاد شعبه شرکت

در صورت صلاحدید شرکت میتواند در هریک از واحد های ثبتی در ایران اقدام به تاسیس شعبه نماید در این صورت اگر شعبه در ابتدای تاسیس شرکت ثبت نشده باشد مجمع عمومی فوق العاده یا هیئت مدیره شرکت (در صورتیکه تصمیم این امر در اساسنامه به هیئت مدیره واگذار شده باشد) میتواند در خصوص ثبت شعبه جدید اتخاذ تصمیم نماید. ما در مقاله ثبت شرکت به طور کامل مراحل ثبت یک شرکت را توضیح داده ایم.

مدارک مورد نیاز برای تغییر آدرس شرکت یا ایجاد شعبه شرکت

  • اصل صورتجلسه (اعم از اینکه صورتجلسه هیئت مدیره باشد یا صورتجلسه فوق العاده)

مهم: در صورتیکه آدرس دفتر مرکزی شرکت در اداره ثبت شرکت ها اشتباه درج شده باشد امکان ثبت پلمپ دفاتر را تا زمان اصلاح آدرس دفتر مرکزی شرکت نخواهید داشت. بنابراین هر چه سریعتر نسبت به تغییر آدرس یا اصلاح آدرس دفتر مرکزی شرکت اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *